26 czerwca 2014

Kilka sugestii dla PożyczkoPosiadacza

Marek zasugerował, żeby wprowadzić system powiadomień mailowych, Leszek bardziej szczegółowe opisy rekordów, a Stanisław masowe pobieranie deklaracji PCC-3. Co zrobić z tymi pomysłami? Poradźcie!





Niedawno w PożyczkoPosiadaczu pojawiło się pewne udogodnienie – szybsze przesyłanie sugestii. Większość z Was już pewnie wie, gdzie tego szukać, nie zaszkodzi jednak przypomnieć. Zgłaszanie sugestii zostało umiejscowione w lewym górnym rogu na koncie każdego Uczestnika systemu, o tu:


Już wcześniej konsultanci Infolinii otrzymywali wiele zgłoszeń od Was, ale teraz podobno naprawdę dużo piszecie ;) I cieszy nas to ogromnie, bo jesteśmy otwarci na zmiany! Zostaliśmy poproszeni o przedstawienie Szanownemu Ogółowi naszej Społeczności wybranych sugestii, dlatego bardzo grzecznie prosimy: skomentujcie każdy pomysł, bo zbliża się czas wdrażania zmian w PożyczkoPosiadaczu i chcemy wiedzieć, co Waszym zdaniem na tę chwilę będzie priorytetem.

Sugestia #1 – od GN
GN napisał, że chciałby, aby pojawiły się podsumowania poszczególnych kolumn w zestawieniach generowanych w zakładce „Historia konta”. Pozwoli to oszczędzić czas na sumowaniu 100 różnych kolumn lub przeklejaniu ich do Excela.
Bardzo ciekawa uwaga, GN.

Sugestia #2 – od Marka
Marek na swoje konto loguje się wyłącznie po to, aby sprawdzić, czy pojawiły się jakieś spłaty rat pożyczki lub opóźnienia spłat. Uważa, że to strata czasu i sugeruje, żeby na maila były wysyłane powiadomienia za każdym razem, gdy a) jedna/wiele rat pożyczki zostanie spłacona, b) pojawi się prowizja, c) status raty pożyczki w systemie zmieni się na „windykacja”.
Marek – świetny pomysł!

Sugestia #3 i #4 – od Leszka
Uwaga z numerkiem #3 dotyczy opisywania poszczególnych operacji widocznych w zakładce „Historia konta”. Leszek chciałby, aby w systemie pojawiła się dodatkowa rubryka określająca numer raty spłacanej pożyczki. Korzyść: jednoznaczne identyfikowanie spłat, szczególnie „częściowych”.

Pomysł #4 odnosi się do opisu harmonogramu spłat danej pożyczki. Leszek uważa, że dobrze byłoby w miejsce lub gdzieś obok kolumny określającej wysokość kwoty raty, pokazać kwotę do spłaty dla danej raty. Po spłacie raty kwota wynosiłaby 0 złotych.

Sugestia #5 – od kolejnego Marka
Drugi Marek proponuje automatyczne przesyłanie na maila deklaracji PCC-3 w momencie, gdy zapłata za wybrane pożyczki zostanie zaksięgowana. Zminimalizowałoby to ryzyko powstania zwłoki w opłaceniu podatku.
Marku, a co Ty na to, żeby wysyłać powiadomienia na X dni przed upływem terminu opłaty podatku na maila i/lub SMSem?

Sugestia #6 i #7– od Stanisława
Wiecie, co to paginacja? To numerowanie stron, o takie coś:



Stanisław zasugerował #6, żeby dodać taką paginację na górze sekcji z trwającymi pożyczkami, co ułatwiłoby poruszanie się po stronie. Dodał potem, że #7 warto dorobić funkcję hurtowego pobierania druków cesji/PCC-3 z danej strony pokazującej trwające pożyczki.

Co mieliśmy, to wymieniliśmy, a teraz Wasza kolej na zaopiniowanie powyższych pomysłów – piszcie śmiało w komentarzach, stwórzmy całą długą dyskusję wokół tematu! ^,^

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba sugestia nr2, oszczędziło by to naprawdę wiele czasu, ponieważ w całym tym procesie sprawdzania statusu spłat to logowanie zabiera najwięcej czasu.
    Sugestia 5 - rewelacja, nawet wystarczyłby sam sms/mail z informacją o zaksięgowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. A dwie ostatnie sugestie wg Ciebie?

      Usuń